onsdag 25 februari 2009

Jakten på de sista semlorna i Götet

Bild här
Nej, jag gillar inte köer. Nej, jag gillar inte trängsel. Nej, jag gillar inte heller torr mandelmassa begravd i ett berg av grädde inklämd mellan två ännu torrare brödskivor (hamburgare någon?). Men jag älskar min mamma. Och jag älskar min hubby. Och de i sin tur älskar semlurgare. Så jag trängdes och jag köade, och jag sprang från bageri till bageri (slutslutslut precis överallt), jag läste till och med artiklar som testat och betygsatt stans alla semlor bara för att välja det bästa av det bästa. Vad gör man inte för sina favoriter? Hoppas det smakar!

4 kommentarer:

  1. Äkta kärlek i bullform =) love you boo:x

    SvaraRadera
  2. jepp, kärlekssemlor var det nog:)

    SvaraRadera
  3. Jag gör supergoda semlor! Tyvärr är de redan slut... Men om du väldigt gärna vill så kan jag baka nya och ta med på lördag?

    SvaraRadera
  4. söt du e:)) men jag gillar inte semlor. dyk bara upp o slappna av for once;)

    SvaraRadera